Svájc, Misilátogatás II.

Márc. 28. Péntek:
Reggel ébreszto (szerencsére nem túl korán). Gyors ellenorzés mindent elraktam-e amit Misi kért tolem (természetesen sikertelen volt ) Matyi nagyon kedves volt és ismét kifuvarozott a reptérre. (Ezúton is köszönet érte ismét!) Volt valami kellemetlen érzésem a z utazással kapcsolatban de ez minden egyes utazásom elott megszokott így gyorsan elhesegettem. Megérkeztünk a reptérre Matyi leparkolt engem a becsekkolós pultok közelében és elköszöntünk. Várok, várok, várakozok de az én gépem még nincs kiírkálva hova menjek, (nem igazság) persze kiderült hogy késik. Lassacskán túl jutottam a kapukon és felcsüccsentem a gépre. Szerencse, találtam egy helyet ablak mellett! Nagyon megörültem és már kezdtem volna megfeledkezni az utazásaim elejét kíséro balsejtelemrol, amikor egy angol anyuka és pici fia leültek mögöttem. Nagyon tetszett a dolog, anyuka felolvasta a 101 kiskutyát a kisfiúnak angolul nagyon élveztem, de sajna egyszer csak vége szakadt a felolvasásnak és attól fogva a kismanó VÉGIG rugdosta az ülésem támláját, az elso 40 percben még nem zavart aztán elkezdodött mögöttem a fegyelmezés és a sírásrívás . már kezdtem megbolondulni amikor bemondták hogy mindjárt megérkezünk. A kilátás szép volt fentrol de örültem a várható szabadulásnak. Hát igen tényleg késtünk. Felkapkodtam a cuccomat és leindultam a buszhoz. Épp elment egy busz mire odaértem a számát látva elgondolkoztam. Megvettem a jegyet . Újra várakoztam. Majd gyanakodni kezdtem és írtam sms-t Misinek hogy melyik busszal is kellene mennem . Megjött az infó, naná hogy kiderült belole hogy hiába érdeklodtem elore hogyan fogok hozzá eltalálni, mert jól félreértettük egymást. A lényeg : 2 busszal kell oda menni az egyikkel kb a végállomásig utána átszállni a másikra ami trükkös mert van bekole A. és B. naná hogy nekem csak az egyik jó és naná hogy ezt elfelejtettem, és naná hogy a rossz buszra száltam. Gyorsan le is szálltam az elso megállónál és mivel ritkán jár ez a busz gondoltam inkább vissza battyogok. De mire oda értem lejárt az 1 órás buszjegyem, és így gondoltam sétálok egy picit. Na utóbb ezt kissé megbántam nem volt túl nagy a távolság de nem volt túl kényelmes a nehéz zsákkal és igen melegem volt. NA végre megérkeztem. De Misi sehol én kicsit elszomorodtam mert azt hittem már ott fog várni és jól megörül nekem de nem
Sms majd pár perc múlva meg is jött. Kezében a 2 bicikli.
Nagyot sóhajtottam .Misi átvette a nagy táskát, és elkezdtük tolni a bicikliket fel a dombra. Majd felültünk és tekertünk. Az út kb.2/3 -nál (ekkor még nem tudtam) én odavesztem. Nagyon elfáradtam és picit pihentünk. Lassan megérkeztünk (bár Misi gonosz volt és el akarta velem hitetni hogy még nagyon messze vagyon én kicsit elszomorodtam , de a föld út elég gyanús volt így nem doltem be neki.)
Megérkeztünk , ledobáltuk a zsákokat és végre teher mentesen örültünk a megérkezésnek. Misi körbevezetett a házban és fozött finom vacsit.

Misi:
Lovagiasság (táska cip.) : 4p
Kedvesség (vacsi): 10p
Timi :
Szerencsétlenség: 10p
Kitartás:-2p

Szombat:
Reggel kelés kényelmes idoben. Reggeli uzsi csomagolás, készülodés hogy megmásszuk a Misi szobájából látható hegyet. Szép idonk volt nagyon csak eléggé fújt a szél. El is jutottunk egészen a tojásos felvonó aljáig. Ott leültünk kicsi idore teáztuk de miután eltettem az üveget valahogy nem úgy láttam mintha Misi felkészült volna tovább indulásra. Mivel az o sarkát a bakancsa nagyon az enyémet az enyém kicsit feltörte úgy döntöttünk na jó nem megyünk fel aznap a hegyre. Kicsit odébb leültünk ebédelni (hogy ne vigyük haza a finom szendvicskéket). Kényelmesen hazasétáltunk. Fényképezgettünk. Sütöttünk krumplit amit a film nézés közben ettünk. Elmentünk bevásárolni is. Misi a hos biciklivel én pedig megtanultam "motorozni". Felülemelkedve a nyelvi nehézségeinken (a sajtpultos néni nem beszéltcsak franciául de odahívott egy vásárolgató fickót aki tolmácsolt nekünk így meg tudtuk venni Misi nagypapájának a sajtot, remélem tényleg borsos volt és finom) bevásároltunk sajtokat söröket , és ennivalót. Hazaérvén befejeztük a filmet és barátkozási szándékkal meginvitáltuk a Misivel lakó 2 lányt Jégkorszakot nézni. A Jégkorszak jó volt , de a lány furcsa! A másik is! Aranyosak de furik.

Misi:
Szótlanság: 10p

Vasárnap:

Kepek a Jurah hegyrol.
Felkelés. Misi csinált nekem finom reggelit. Csináltunk uzsit.
Laura elvitt minket kocsival a tojásos felvonó aljáig ameddig elozo nap jutottunk. O nem jött velünk (?) . Több mint 2 óra kitartó és fárasztó küzdés után feljutottunk , valameddig. Ami sajna még nagyon messze volt a csúcstól. Sétálgattunk játszottunk fényképezgettünk sokat , ebédeltünk és lassan lefelé indultunk. Kellemesen fárasztó kirándulás volt. Nagyon szép idonk volt. Jó messzire el lehetett látni a hegyrol.
Másnap reggel gyors összepakolászás. Misi biciklivel én motorozva evickéltünk el a buszhoz és mentünk ki a reptérre. Ahol körbetekintettünk...
Utána vettünk néhány igenguszta csokit és elmajszolgattuk a gép indulásáig. Utána Misi elindult vissza én pedig haza.